Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeseníky jsou prý nejkrásnějším pohořím. Není to pravda. Nejkrásnější jsou sousední Rychleby. Je to tam jako v pohádce, když jdete kolem Račího potoka, viďte? Naproti zřícenině hradu se nachází další zřícenina, Pustý zámek. Nepodařilo se mi ji tenkrát najít, ale mohu to zkusit ještě jednou. Osedlám oře a udělám si výlet do rovinek, proč ne, musím to střídat. Před chvílí jsem se vrátila ze Studničního vrchu (na jeho úbočí se nachází nádherné Priessnitzovy lázně), což je přes devět set metrů n. m., takže příště to asi budou Rychleby. Kolem tančírny jen profrčím; když jedu na kole do přírody, nikdy se nestavuji někam mezi lidi. Ale až tam někdy přijdu, kouknu na ty vypínače. Článek jste napsala perfektně R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, opravdu nádherný kraj. Také jsme měli kola, ale moje alergie a nachlazení nám moc nedovolovalo se projet. Dnes jsem ráda. Některé věci se dají objevit jen pěšky��

1 0
možnosti
LK

Byli jsme tam ještě před rekonstrukcí (2013), oko zabolelo, myslel jsem, že to nechají spadnout. Jsem rád za to, že se tak nestalo. Díky za tip.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Obyčejná ženská...

Seznam rubrik