Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Er satz auf zwischen und Gift. ;-)

1 0
možnosti
JP

J91a84n 66P75a70l78l13a12s

21. 4. 2016 22:05

Myslím, že by mělo být saß, ale dobré. Můj oblíbený je Unterwassermann.

0 0
možnosti
Foto

Jj, nejspíš máte pravdu; nikdy jsem německy pořádně neuměl a už jsem téměř všechno zapomněl.

Podvodníka znám, je milý, na rozdíl od všech reálných.

Pokud jde o legrácky tohoto druhu, možná budete znát anglickou frázi „Your Eyes September“. ;-)

1 0
možnosti
Foto

je mi líto, německy neumím ani slovo a překladač mi nepomohl:)

0 0
možnosti
Foto

„Sedl si na mezi a jed.“ (i když v mé verzi to bude spíš postavil se).

S tím, že „mezi“ zde není podstatné jméno mez, nýbrž spojka, a „jed“ je stejný jako ten v nadpise článku.

0 0
možnosti
Foto

chytré a tu anglickou frázi bohužel, taky neznám, já jsem dost patriot:)

0 0
možnosti
Foto

Your = tvé

Eyes = oči

September = září (ovšem nikoli sloveso, nýbrž název měsíce)

0 0
možnosti
Foto

přeložit si to umím...smích... spíš jsme pojala podezření, že to znamená něco "více"... ale asi jsem byla jen předpojatá

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Obyčejná ženská...

Seznam rubrik