Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trochu jste se dostala do stavu - za naseho mladi byly stromy rovnejsi, obloha jasnejsi reky cistsi atd.

A kdyz se snazite (a je to dobre) pouzit urcity nadhledovy pohled (nemam rad sluvko globalni) na vec, mela byste ho dotahnout do konce a ne si vyjimat jen to, co se Vam hodi.

Bylo by dobre ujasnit si co je vlastne jed (a pro koho). A kdyz uz nas radite jako soucast prirody, to co prirode (svetu, zemekouli) udelame je rovnez soucasti prirody. Jsme podobny zivel jako zemetreseni nebo kobylky. Zkuste si uvedomit, ze Zeme jako planeta nema zadne pravidla, ze takto je to spravne, takto mam vypadat a kdyz tamhle vznikne poust, sopka nebo mocal tak je to spatne.

A nakonec trochu pesimismu. Libi se mi definice, ze - Optimista je clovek, ktery nema dostatek informaci. Presne tak mi vyznel Vas posledni odstavec. Muzete byt proste sebevetsi altruistka, ale porad (i v lidech na ktere byste pusobila) bude cast lharu, zlodeju, podvodniku, agresoru atd. podobne rozvrstvenych jako opacne zamereni jedinci. "Lidi jsou lidi, jak uz kdysi nanesl soudruh Samuel" - radeji upozornuji - je to citat W+H. V tomto pisen Lidi na lidi jsou jako sane, .... je naprosto presna a casu nepodlehajici. A kdyz uz se mezi lidmi vykloni kyvadlo na jednu stranu - napr. era Hippies, nasledne se po nejake dobe preklopi na stranu druhou (70.leta), aby se to "dobro" nejak vyrovnalo. SVet travale speje od systemu k chaosu a ne naopak :-(

0 0
možnosti
Foto

ani, ne, nepřijde mi to tak... emoce jakémukoliv čtenému většinou dává čitatel - tedy jsou to Vaše emoce a Vaše závěry, nikoliv moje (a pokud moje psaní k nějakým závěrům vede, platily jen pro mne, což ostatně myslím je z konce dost jasné každému)... ostatně v článku někde i píši, že jsme možná jedli stejně nezdravě, jen jsme o tom tolik nevěděli... zkrátka se jídlo tolik neřešilo... člověk cosi urval, nacpal si břich a byl šťatný...

... a jistěže je zlo s dobrem v tomto (a možná i vjiných) světech vyvážené, tak to má být a tak je to v pořádku... co není v pořádku je uvědomělé zlo a záměrné zlo... a to se (nejen) v potravinářském průmyslu děje stále častěji a dokonce je to posvěcováno státem, Unií a nevím čím ještě... a to je moc smutné, tedy opět pro mne... Vy se nad tím určitě rmoutit nemusíte:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, za koho mluvíte, kdo je přesně za tím Vaším "my". My jíme, my otravujeme, my . . . to je nějaký spolek?

0 0
možnosti
Foto

rozhodně, jsem šílená sektářka:-):-):-):-):-)

0 0
možnosti

To máte samá éčka, palmový olej, odřezky, tuk, umělá sladidla, parabeny, sůl, ropné látky, laktóza, lepek, dochucovadla ... jedy, jedy, jedy.//lepek je jed, dříve nebyl v potravinách lepek? tuk je jed, dříve nebyl v potravinách tuk? odřezky jsou jed, dříve se odřezky házely do hnoje? sůkl je jedn, dříve nebyla v potravinách sůl?

1 0
možnosti
Foto

ale to já přeci netvrdím, že něco někde nebylo... doporučuji si přečíst článek ještě jednou a otazníky použít spíš vůči sobě:) půjde to Milane, uvidíte...

0 0
možnosti
Foto

Er satz auf zwischen und Gift. ;-)

1 0
možnosti

J30a45n 74P52a15l77l73a85s

21. 4. 2016 22:05

Myslím, že by mělo být saß, ale dobré. Můj oblíbený je Unterwassermann.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Obyčejná ženská...

Seznam rubrik