Moční nůry

Nelekejte se! Nikoliv, Název článku není překlep nýbrž roztomilý přeřek 4letého klučiny. Další pikantnosti následují v článku. Směle do nich!

Tedy když znenadání dostanete (sice jen dvakrát do měsíce) na starost malého 4letého prcka, sice tušíte, že to bude zábavné, ale nedomyslíte fakt, že až tolik. Taky nedomyslíte to, jak to občas bude těžké. Vaše děti už tomuto věku odrostly hodně dávno a tak vám tenhle nevinný tvor zcela převrátí váš jinak už tak dost komplikovaný život vzhůru nohama.

Já jsem prcka vyfásla s přítelem. Tedy přítel si prcka udělal na usmířenou se ženou, se kterou je už ani prcek neusmířil. Takže… po mnoha peripetiích jsme teď spolu. A malý je u nás jednou za 14 dní od pátku do pondělí. Dokud nechodí do školy. Zpočátku mi sice říkal lichotky typu, že jsem čarodějnice a přisáté klíště (ve třech letech, kdy u nás byl poprvé, to dovedl opravdu mistrně) … ale to byly věci, vložené mu do hlavy a do úst někým, kdo mě hodně nemá rád a plně ho chápu, neb má k tomu svůj důvod. Já mám ale ráda prcka. Protože zcela přirozeně miluji děti. Číkoliv jsou.

Ne porody, těhotenství, nevolnosti atd., ale prostě děti. Jsou to čisté duše. Nevím, ve kterém věku se to pokazí a najednou jsou ta stvoření celá od mouru, ale věk prcka to zcela jistě není. Proto je třeba si toho užít. Občas nám říká veselé věci. Jako třeba… „Ahoj Zuzi, vidíš mě? Já jsem totiž neviditelný.“ nebo „Tatí, radši už to vypni nebo budu mít moční nůry!“, či „Já s tím krásným voňavým lepidlem nelepím, já k němu jenom čuchám.“

To si pak říkáte, co z toho dítěte, byť vám jen na pár chvil svěřeného, asi bude. Budoucí Copperfield? Autor vtipných přeřeků anebo míchač smyslných vůní? Či snad klesne tak nízko a bude z něj nějaký pofiderní čichač? Nakonec to rozstřihne sám, když vám na vaše konstatování: „Peťo, ty jsi prostě expert!,“ úplně pohodově a s úsměvem od ucha k uchu odpoví: „No, expert na lásku! To říkala mamka!“

A víte, co je nejkrásnější? Když vám pak večer před spaním vyjmenovává všechny lidi, které miluje – je to hodně dlouhý seznam. Mezi těmi lidmi jste zcela přirozeně i vy. Ani vteřinu nezaváhá.

Kdybych vedle něj „zveřejnila“ podobný seznam svůj, asi by z toho měl vážně „moční nůry“.  Já ty lidi spočítám totiž na prstech možná dvou rukou. Ale i přesto si říkám. Díky Bohu za ně.

Jak jste na tom vy?

Autor: Zuzana Bláhová | středa 27.7.2016 9:43 | karma článku: 13,72 | přečteno: 258x
  • Další články autora

Zuzana Bláhová

Běžky zadarmo

... aneb až budete mít tendenci něco někdy třeba sebrat od popelnic, hodně dobře si rozmyslete, zda vám to pak za to stojí

18.9.2019 v 12:29 | Karma: 8,41 | Přečteno: 103x | Diskuse| Miniblogy

Zuzana Bláhová

Vaše lejno - naše starost

Koho aspoň trochu zajímá název článku, ať čte směle dál. Garantuji, že se to dozví... i když ne na plnou pusu. To zdejší pravidla pro publikaci nedovolují. Takže jsem opravdu musela volit mírnější výraz k označení exkrementu.

11.8.2017 v 9:33 | Karma: 27,94 | Přečteno: 2178x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Bláhová

Tatry neznaj bratry (ani sestry)

Dovolená. Pro některé slovo až magického významu. Pro mne, přesun z místa na místo, kde to bude trochu jinak než doma, ale v podstatě si příliš neodpočinu.

25.7.2017 v 19:37 | Karma: 18,89 | Přečteno: 901x | Diskuse| Poezie a próza

Zuzana Bláhová

Něco málo o (ne)snění

Někde jsem četla, že když se vám zdá o exkrementech, máte vyhráno. Zbohatnete, zdědíte jmění po strýčkovi z Ameriky, vyhrajete ve sportce, váš ex vám nechá dům i se zahradou a na rozloučenou vám koupí Porshe atd., atd.

23.6.2017 v 11:53 | Karma: 11,48 | Přečteno: 205x | Diskuse| Poezie a próza

Zuzana Bláhová

I muži mají své dny

Pokud jste se nechali zlákat notoricky známým reklamním sloganem, jsem ráda. Jak jsem jeho výklad pojala já, to si počtěte v mém po dlouhé odmlce dalším článku.

7.6.2017 v 14:08 | Karma: 15,66 | Přečteno: 428x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Obyčejná ženská...

Seznam rubrik